شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ساعت ۲۱:۰
استاندار خراسان‌شمالی:

جمهوری اسلامی نتیجه انقلابی بود که ارزش‌ها را دگرگون کرد

استاندار خراسان شمالی، جمهوری اسلامی را نتیجه انقلابی دانست که ارزش‌ها را دگرگون کرد و به مردم ایران عزت بخشید.
جمهوری اسلامی نتیجه انقلابی بود که ارزش‌ها را دگرگون کرد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد در مراسم محوری روز جمهوری اسلامی در صحن حرم مطهر امامزاده عباس ابن موسی الکاظم (ع)، نقش رهبری دینی و تبعیت مردم از رهبری دینی را در شکل‌گیری انقلاب مهم و محوری خواند و به صورت اجمالی به تحولات بزرگی که انقلاب در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد، اشاره کرد و نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری را اقدامی حکیمانه برای پیشگیری از فتنه‌ها و خصومت‌های استکبار و نقطه عطفی دیگری در مسیر حرکت انقلاب برشمرد.

حسین نژاد در ادامه، يوم‌الله ۱۲ فروردين را تجلی و یادآور یک هدایت تاریخی و تبعیت مردمی دیندار و بیدار از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: ارشاد و راهنمایی‌های امام و وفاداری مردم در ادامه سبب شد تا  به‌رغم توطئه‌‌های بسيار دشمن، انحرافی در این حرکت و انقلاب ایجاد نشود.

وی اظهارداشت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جنگ به دست مردم اداره و به پیروزی رسید اکنون نیز جنگ اقتصادی‌ مردمی اداره خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال یک تکلیف برای تمام ولایت‌مداران ایجاد شده است تا زمینه تلاش مضاعف و مشارکت تمام اقشار جامعه جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف ایجاد شود.

حسین نژاد افزود: در استان نیز با اتحاد، انسجام و همدلی بین دستگاه‌ها و نهادها، تمهیدات لازم صورت گرفته تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها عملیاتی‌شدن جهش تولید و توسعه در تمام عرصه‌ها در استان پیگیری شود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک