جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ساعت ۱۴:۴۶
امام جمعه موقت بجنورد:

مردم غزه وجدان‌های جهانی را بیدار کرده است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: رژیم صهیونیستی انواع جنایت ها را علیه مردم غزه انجام داده و این در حالی است که مردم غزه وجدان های جهانی را بیدار کرده است.
مردم غزه وجدان‌های جهانی را بیدار کرده است,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «عصراترک»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی‌جاجرمی در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: فلسفه جنگ استکبار جهانی با کشور ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، اسلام راستین است.

وی افزود: آن‌ها به خوبی به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها متفاوت است و اساس دشمنی آمریکا و اسرائیل اسلام راستین است و دشمنان نابودی خود را در تقویت اسلام و صدور اسلام می بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌جاجرمی به جنگ رژیم صهیونیست در غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل تصور می کرد که آن‌ها می‌توانند مردم این منطقه را طی چند روز شکست دهند اما با گذشت این مدت به اهداف خود نرسیده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر میان خود کابینه جنگ اسرائیل و مردم خودشان با این رژیم‌ اختلاف وجود دارد.

امام جمعه موقت‌ بجنورد گفت: نتانیاهو در حال حاضر کمکی که به جهان اسلام انجام می‌دهد آن است که نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اسرائیل انواع جنایت‌ها را علیه مردم غزه انجام داده و هم اکنون نیز گرسنگی و قحطی ساختگی را در آن منطقه ایجاد کرده اما زنان و کودکان غزه مقاومت کرده و عرصه را خالی نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌جاجرمی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: چند روز به ماه مبارک رمضان باقی مانده و با تلاوت قرآن، از یاد بردن کینه‌ها به استقبال این ماه پربرکت برویم.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک