دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ساعت ۲۰:۴۴
سردار باقری:

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان است.
 رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان ,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: آن چیزی که امروز من در این رویداد دیدم تفاوت غیر پیش بینی آن نسبت به سال گذشته بود.

وی یادآور شد: آمار تولید تیم‌های شرکت کننده و نوع فعالیتی که آنان در این رویداد انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است از اینکه آنان تولیدات خودشان را متناسب با حوادث روز دنیا خلق می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان گفت: شرکت‌کنندگان اتفاقات روز دنیا را متناسب با حوادثی که در دنیا رخ می دهد طراحی و اجرا کردند که کمک شایانی در به تصویر کشیدن اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد به خصوص اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد، دارد.

سردار باقری با اشاره به اینکه ابزار جنگ دشمن رسانه است، گفت: باید باورمان شود از اینکه دشمن تاکتیکش را عوض کرده و به سمت رسانه پیش رفته است.

وی با اشاره به موضوع پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: شرکت کنندگان در این رویداد زشتی‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع غزه را به تصویر کشیده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان اظهارداشت: نکته دیگراین است که شرکت کنندگان انگیزه مضاعفی برای حضور در سال آینده این رویدادپیدا کردند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک