جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ساعت ۶:۴۰
رئیس دانشگاه پیام‌نور شیروان:

نماینده مجلس باید درد مردم حوزه انتخابیه خود را متوجه باشد

رئیس دانشگاه پیام‌نور شیروان گفت: مجلس آینده باید درد مردم حوزه انتخابیه خود را متوجه شود و کاملاً آن را حلاجی کرده و بررسی کنند بدون توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی، حزبی، طایفه‌ای و آن را در مجلس تبدیل به طرح کنند.
نماینده مجلس باید درد مردم حوزه انتخابیه خود را متوجه باشد,

حسین ناهیدی در گفتگو خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: مجلس آینده باید درد مردم حوزه انتخابیه خود را متوجه بشود و کاملاً آن را حلاجی کرده و بررسی کنند بدون توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی، حزبی، طایفه‌ای و آن را در مجلس تبدیل به طرح کنند و در بررسی طرح‌ها و لوایح درد مردم را حتماً در ذهن خود داشته باشند؛ زیرا بدون حسن‌نیت و اخلاق‌مداری هیچ‌چیزی قابل درست‌شدن نیست.

وی ادامه داد: اعتماد مردم بسیار شکننده شده است و باید نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند، درد مردم حوزه انتخابیه خود را بشنود، نخبگان را بکار گیرد و بدون توجه به طرف‌داری از جناح، طایفه و حزب خاصی همه مردم را ببیند و در تصمیم‌گیری‌ها در رأی‌هایی که در مجلس می‌دهد باوجدان صحیح و اخلاق‌مداری اعمال کند. این تنها راه موفقیت ما خواهد بود.

ناهیدی در پایان خاطرنشان کرد: نسل جوان ما تشنه آموزش است و هیچ آموزش درستی در مدارس نداریم، کودکان و نوجوانان ما خیلی ضعیف بزرگ شده‌اند، از نظر فضای مجازی، اوقات فراغت و احساس مفیدبودن باید نمایندگان جدید در این حوزه بسیار کار بکنند.

مصاحبه از: احسان حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک