جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۹:۹
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

اختلافات سیاسی نباید در وحدت ملی خدشه وارد کند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.
اختلافات سیاسی نباید در وحدت ملی خدشه وارد کند,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، سردار اسماعیل فرجی در یادواره شهدای آماد سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان اظهار کرد: کمک به  افزایش مشارکت در انتخابات از اهداف ما است و سپاه از هیچ جناح، حزب و گروه خاصی حمایت نمی‌کند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی بایدها و نبایدهای انتخابات را رعایت کنند، برابر فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، عنوان کرد: اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.

سردار فرجی انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: تلاش خبیثان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رأی، إن شاءالله با حضور حماسی ملت شهید پرور استان در انتخابات ۱۱ اسفند بی نتیجه می‌ماند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن در حال حاضر با ایجاد تفرقه، جنگ نرم، ترویج ابتذال و اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و تخریب افکار تلاش دارد تا اندیشه ایرانیان را خراب کند و به این وسیله به اهداف خود دست یابد.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در ادامه تأکید کرد: وحدت و انسجام ملی در استان خراسان شمالی، بین شیعه و  سنی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و هر روز انقلاب اسلامی قدرتمندتر و با صلابت تر خواهد شد.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک