یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ساعت ۷:۴۰
توسط رییس ستاد انتخابات کشور؛

پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» رونمایی شد

پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» به طور رسمی رونمایی شد.
پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» رونمایی شد,

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» عصر امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) به طور رسمی توسط «محمدتقی شاهچراغی» رییس ستاد انتخابات کشور و با حضور «محمدمهدی رحمتی» مدیرعامل خبرگزاری مهر در نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد.

داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای بهره بردن از امکان تبلیغاتی خبرگزاری مهر، می‌توانند به نشانی زیر رجوع کنند:

https://majles.mehrnews.com

تبلیغات در خبرگزاری مهر کاملاً رایگان است.

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیامک خبرگزاری مهر را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با وارد ساختن مشخصات خود در لینک بالا، مقدمات حضورشان در پویش تبلیغاتی خبرگزاری مهر را طی کنند.

پس از طی فرآیند ثبت نام، برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی جهت تبلیغات در پویش خبرگزاری مهر شکل می‌گیرد و تمام اطلاعات مربوطه از جمله مواضع آن نامزد در آن صفحه جای‌گذاری می‌شود.

پویش «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» پویش بزرگ تبلیغاتی خبرگزاری مهر است که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند به کمک آن، در سطح گسترده و به صورت کاملاً رایگان، امور مربوط به تبلیغات خود را سامان دهند. در این پویش همه نامزدها به صورت یکسان می‌توانند از فرصت تبلیغاتی ایجاد شده در خبرگزاری مهر بهره‌مند شوند.

مردم می‌توانند از طریق این پویش، شناخت بهتری نسبت به نامزدهای انتخاباتی پیدا کنند و به انتخاب افراد شایسته و در نتیجه ایجاد مجلس کارآمد، اقدام کنند. بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی این پویش بسیار راحت و سهل‌الوصول است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک