سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ساعت ۱۱:۱
امام جمعه جاجرم:

تعیین سرنوشت جامعه به دست همه افراد است

امام جمعه جاجرم گفت: تعیین سرنوشت جامعه چه در جهت رشد و چه برخلاف آن به دست همه افراد جامعه است.
تعیین سرنوشت جامعه به دست همه افراد است,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم،حجت‌الاسلام هوشمندنژاد در همایش رأی اولی‌های جاجرم اظهارکرد: تلاش دشمن ایجاد ناامیدی در بین جوانان و اقشار جامعه است در مقابل ما هم باید دشمن را ناامید کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما در تعیین سرنوشت خود شرکت نکنیم در انتخابات حضور پرشور نداشته باشیم و رأی ندهیم، افزود: ایران می‌داند که کار دشمن دشمنی است و باید برخلاف نظر دشمن عمل کرد.

امام جمعه عنوان کرد: امروز به فضل الهی کشور ایران کشوری است قوی اما این به معنای نداشتن نقاط ضعف نیست اتفاقاً اصرار بر حضور حداکثری و مشارکت جدی در انتخابات برای برطرف کردن نقاط ضعف قوی‌تر شدن است.

وی گفت: سالیان سال است که دشمنان این ملت بزرگ به دنبال تفرقه‌افکنی و تجزیه خاک این کشور هستند که نمونه آخر آن اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بود که به دنبال ایجاد ناامنی گسترده و هرج و مرج و بعد ورود تروریست‌های تجزیه‌طلب و داعشی به داخل خاک کشور بودند که البته ملت ایران با هوشیاری تمام این بار هم نقشه آنها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مدال‌های افتخار این کشور ایجاد امنیت در منطقه‌ای بسیار ناامن است گفت: همه می‌دانند که اگر امنیت نباشد بهترین امکانات رفاهی هم به درد انسان نمی‌خورد.

امام جمعه مطرح کرد: دوگانه‌هایی مثل امنیت، معیشت و... دوگانه‌های کاذبی است که دشمن به دنبال انحراف افکار عمومی جامعه است.

حجت‌الاسلام هوشمندنژاد گفت: برای حل مشکلات کشور باید افراد کارآمد و دلسوز و متعهد وارد مجلس شوند تا با ریل‌گذاری صحیح و تصویب قوانین درست راه پیشرفت کشور هموارتر شود.

وی ابراز داشت: قطعاً انتخابات موثر است و اگر انتخابات بی‌اثر بود و بی‌فایده، نیازی به این همه تلاش رسانه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات و مجلس نبود.

این همایش که با پرسش برخی دانش آموزان از مسئولان و امام جمعه جاجرم همراه بود حجت الاسلام هوشمندنژاد در پاسخ به مطالبه دانش‌آموزان در مورد معضلات فرهنگی و همچنین نبودن اماکن عمومی فرهنگی مانند سالن قرائت خانه کتاب و خانه فرهنگ و فرهنگسرا و سالن سینما و... گفت: قطعاً شهرستان جاجرم نیاز مبرم به اماکن فرهنگی و عمومی مورد مطالبه هست و مسئولان مربوط در این حوزه در حال پیگیری اقدامات بر اساس اولویت‌های شهرستان هستند البته جاجرم در مسیر پیشرفت و آبادانی بهتر قرار گرفته و برای محقق شدن این مطالبات و مطالبات دیگر حوزه‌ها باید در انتخابات حضور جدی داشت و افراد کارآمد و اصلح را به میدان عمل فرستاد.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک