جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ساعت ۱۲:۵۸
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

انتخاب کاندیدای اصلح، توسعه را تسهیل می‌کند

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: یکی از مسیرهای توسعه پایدار از مسیر انتخابات می‌گذرد و به هر میزان که نمایندگان اصلح و فعال و مدافع منافع مردم انتخاب شوند، بستر بهتری برای توسعه استان فراهم خواهد شد.
انتخاب کاندیدای اصلح، توسعه را تسهیل می‌کند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از ایسنا حسن ناهیدی در بیست و هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان، با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای مردم است تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، افزود: انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است و این اقتدار در منطقه و فرامنطقه و سرنوشت جامعه اثرگذار خواهد بود.

 رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینکه برنامه‌های مهم دشمن، کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، افزود: مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

 ناهیدی انعکاس دستاوردهای مهم دولت و نظام را در راستای اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت، مؤثر دانست و تأکید کرد: راه‌اندازی سه شبکه استانی برای سه حوزه انتخابیه ظرفیت خوبی برای معرفی نامزدها و انتخاب اصلح است.

 وی با بیان اینکه همه تدابیر و دغدغه‌ها در فراهم‌سازی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه است، گفت: نامزدهای انتخابات در تبلیغات برنامه‌محور باشند.

 ناهیدی بر تسهیل روند رأی‌گیری برای رای‌دهندگان در این دوره از انتخابات تأکید و تصریح کرد: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست، سایر مدارک هویتی مثل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رأی‌دهندگان، معتبر هستند و برای رأی به نامزدهای مجلس شورای اسلامی و هم داوطلبین مجلس خبرگان از یک تعرفه استفاده می‌شود.

 وی با بیان اینکه ۹۲۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در خراسان شمالی در ۱۵۷۹ نقطه جمعیتی رأی‌گیری خواهند کرد، اظهار کرد: همچنین برای تسهیل در دسترسی رأی‌دهندگان به شعب اخذ رأی، ۸۶ شعبه در استان، نسبت به دوره قبل اضافه شده است.

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک