سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ساعت ۹:۱۵
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل خبر داد:

۸ محله خراسان شمالی میزبان رویداد هنری تعاملی «یک‌صدا ایران»

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: رویداد هنری تعاملی «یک‌صدا ایران» در ۸ محله خراسان شمالی و در راستای گسترش فرهنگ و هنر بومی برگزار می‌شود.
۸ محله خراسان شمالی میزبان رویداد هنری تعاملی «یک‌صدا ایران»,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود مرواری، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: جوادیه، باقرخان ۲، پرسی‌گاز و محدثی، صادقیه و حصار شیرعلی، باقرخان یک، خیام، نیروگاه، جعفرآباد و کوی امام هادی از محلات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح تعاملی «یک‌صدا ایران» در مرکز استان است.

وی ادامه داد: این رویداد در راستای ارتقای سواد هنری در محلات هدف طرح، گسترش فرهنگ و هنر بومی، توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، ارتقای سطح فرهنگی در محلات حاشیه‌نشین، کمک به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مرواری گفت: هویت و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور نشاط اجتماعی و مشارکت‌های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی از موضوعات در نظر گرفته شده برای این رویداد در رشته هنری نمایش است.

وی با اشاره به این که این طرح از دوم تا بیستم اسفندماه در محلات بجنورد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش عمومی و ایجاد شناخت در زمینه آموزش‌های هنری، استعدادیابی، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی هنرجویان مراکز آموزش هنر ساکن محلات هدف (هنرستان هنرهای زیبا و آموزشگاه‌های آزاد هنری) و ظرفیت‌سنجی هنری محلات هدف در راستای تشکیل بانک اطلاعات از اشخاص و گروه‌های فعال هنری رویکرد و هدف غایی و مورد انتظار از اجرای این طرح است.

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک