دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ساعت ۱۲:۴۳

مسابقات ملی مهارت به میزبانی خراسان شمالی آغاز شد

مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه به میزبانی خراسان شمالی در محل کارخانه آلومینای شهرستان جاجرم آغاز شد.
 مسابقات ملی مهارت به میزبانی خراسان شمالی آغاز شد ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان امروز در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، گفت: ۱۵ شرکت کننده از سراسر کشور برای حضور در مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی حضور دارند.

مهدی رحمدل ضمن تشکر از مجتمع الومینای جاجرم جهت میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی برای نخستین بار میزبان برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت است.
وی با بیان اینکه رقابت‌های مهارت اصول و قواعد خاص خود را دارد که یکی از مهمترین آنها رعایت اخلاق حرفه‌ای است، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات بتوانیم ظرفیت‌های برتر را در رشته‌های مختلف شناسایی کنیم.
رحمدل با بیان اینکه تیم‌های منتخب این مسابقات به مرحله جهانی معرفی خواهند شد، ابراز امیدواری کرد : برگزاری این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی نخبگان مهارتی کشور در رشته تاسیسات الکتریکی و همچنین معرفی این استان و شهرستان جاجرم که زیستگاه یوزپلنگ ایرانی است، واقع شود .
حیدر ، مدیرعامل مجتمع آلومینای جاجرم نیز گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای برگزاری این رویداد بزرگ مهارتی همراه با اجرای رقابتی سالم باشیم .
این مسابقات از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل مجتمع آلومینای جاجرم برگزار و نفرات منتخب این مسابقات به رقابت‌های بین‌المللی در لئون فرانسه اعزام خواهند شد .
انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک