جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۳:۷
فرمانده سپاه شهرستان سملقان:

دستاوردهای نظام اسلامی مرهون پشتیبانی مردم است

فرمانده سپاه شهرستان سملقان دستاوردهای نظام را مرهون پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب دانست و گفت: پشتیبانی شما مردم از نظام و انقلاب مسئولین را نسبت به موضوعات دلگرم‌تر خواهد کرد.
دستاوردهای نظام اسلامی مرهون پشتیبانی مردم است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از شهرستان سملقان سرهنگ وحید قویدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سملقان در حاشیه مراسم راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن‌ماه در شهر آشخانه گفت: امام خمینی با قیام خود بعثت دوباره‌ای در عصر جاهلیت مدرن رقم زد و به تاسی از جد بزرگوارشان در عصری که دین از صحنه زندگی حذف شده بود باعث‌وبانی احیای دوباره اسلام شد.

 وی افزود: ما ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که با مبعث پیامبر گرامی اسلام و آغاز ماه شعبان معظم مصادف شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان گفت: این روزها خناسان و خائنین داخلی و خارجی آنهایی که در رسانه‌هایشان اصل انقلاب را زیر سؤال می‌برند و از چرایی آن سخن می‌گویند به همه اینها می‌گوییم به این مردم پشتوانه این نظام هستند همان‌طور که امام به پشتوانی این مردم عزیز دولت تعیین کرد و به پشتوانی مردم انقلاب کرد .

 وی افزود: امام با این انقلاب ثابت کرد که زمانی که پای اسلام در میان باشد ردی از طاغوت باقی نخواهد ماند.

 وی با اشاره به اینکه امام ژنرال و حتی یک تکاور نبود، گفت: امام یک‌عالم دینی بود که بر اساس آموزه‌های برگرفته از دین اسلام انقلاب را رقم زدند.

 قویدل تصریح کرد: از فردای پیروزی نهضت اسلامی دشمنان تمامی تلاش خود را به کار بردند تا مانع مانایی و رشد انقلاب شود .

 وی ادامه داد: از ترور شخصیت‌ها و علمای اسلام گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و هرآنچه که می‌توانستند انجام دادند؛ ولی دشمنان نتوانستند در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی خللی وارد کنند.

 قویدل خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه این خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان، نظام دستاوردهای خیلی خوبی داشته است برای مثال در زمان شاهنشاهی ما پزشک نداشتم و پزشکان از هند و بنگلادش می‌آمد اکنون بهترین پزشکان را انقلاب اسلامی دارد که این از برکت نظام انقلاب اسلامی است.

 وی وضعیت خدمت آب و برق در روستاها و رؤیا بودن دسترسی به آب و برق برای روستاییان عزیز اشاره کرد و گفت: اکنون به برکت نظام و انقلاب و برکت مردم همه روستای بالای ۲۰ خانوار از این نعمت‌ها برخوردارند و روزبه‌روز گستردگی بیشتری پیدا می‌کند.

 وی همه این دستاوردها را مرهون پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب دانست و افزود: پشتوانی شما مردم از نظام و انقلاب مسئولین را نسبت به موضوعات دلگرم‌تر خواهد کرد.

 قویدل ادامه داد: با حضور در مراسم‌ها و یوم‌الله‌های آینده که در پیشرو داریم افتخارات زیادی برای نظام و انقلاب رقم بزنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه افسری سپاه، تصریح کرد: خرمشهر فعلی ما حضور در انتخابات است دشمنان فعلی ما تمامی عزم خود را جزم کرده‌اند که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند.

 وی صراحتاً گفت: دشمنان کور خوانده‌اند و مردم امروز با این حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زدند و ثابت کردند با حضور پر شورتر در پای صندوق‌های رأی، با انگشت جوهری عزت ملی و افتخار خود را بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد و بار دیگر به انقلاب جمهوری اسلامی رأی آری می‌دهند.

 انتهای خبر /صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک