جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۱:۲۳
امام جمعه آشخانه:

دستاوردهای نظام ثمره امنیت حاکم بر جامعه است

 امام‌جمعه آشخانه با تاکید بر اینکه همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ناشی از امنیت حاکم بر جامعه است، گفت: دشمن می‌خواهد امنیت کشور را بر هم بزند و با ایجاد اغتشاشات و ناامنی‌ها جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.
دستاوردهای نظام ثمره امنیت حاکم بر جامعه است,

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک با تصریح بر لزوم آماری صحبت‌کردن در خصوص وضعیت قبل و بعد انقلاب اسلامی برای مردم اظهارداشت: در صنعت قبل از انقلاب رتبه ۶۴ بودیم اما امروز رتبه ۱۹ هستیم و از لحاظ وضعیت نظامی، قبل انقلاب وابسته به آمریکا بودیم درحالی‌که اکنون رتبه ۶ جهان را داریم.

 
وی ادامه داد: در پزشکی قبل از انقلاب رتبه ۴۳ جهان بودیم در حالی که امروز در جایگاه دهم جهان قرار داریم، در حوزه کشاورزی قبل از انقلاب رتبه ۳۰ بودیم که امروز رتبه ۱۰ را داریم و در صنعت هوافضا و نانوتکنولوژِی و تولید علم و... از کشورهای مطرح جهان هستیم که همگی این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه آشخانه گفت: همه دستاوردهای انقلاب ناشی از امنیت حاکم بر جامعه اسلامی ماست که دشمن می‌خواهد امنیت کشور را بر هم بزند و با ایجاد اغتشاشات و ناامنی‌ها جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

 وی با نگاهی به وضعیت حضور زنان در قبل و بعد انقلاب در جامعه  و حضور روزافزون زنان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ورزشی تأکید کرد: افزایش حضور بانوان در سیاست و ورزش و علم و به‌طورکلی اجتماع، مرهون امنیتی است که شهدا برایمان به ارمغان گذاشتند و مرهون نگاه عدالت‌جوی مقام معظم رهبری است که عرصه‌های خدمت را برای بانوان باز کرد تا این قشر عظیم جامعه در توسعه کشور سهیم باشند.

وی در جهت حل مشکلات جامعه گفت: برای حل مشکلات باید از نظام و انقلاب حمایت کنیم تا انقلاب زمینه را برای انسان‌های انقلابی و مؤمن و خدمتگزار فراهم کند آنگاه به‌مراتب وضع اقتصادی و معیشت بهبود می‌یابد.

امام‌جمعه آشخانه ادامه داد: حمایت از انقلاب یعنی حضور در پای صندوق‌های رأی که این حضور و شرکت در انتخابات حق مسلم هر ایرانی است که با انتخاب صحیح انسان مؤمن متعهد و متخصص و خدمتگزار به انقلاب و در خط شهید و شهدا و به تبعیت از ولایت گام‌های مثبت برای توسعه کشور بردارد؛ به طور یقین وضعیت اقتصادی و معیشت مردم رونق خواهد یافت و آنگاه به راه و حرکت انقلاب و نظام امیدوار خواهند شد.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک