جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۲:۹
امام جمعه آشخانه:

ناامید کردن مردم از انقلاب، خیانت است

 امام‌جمعه آشخانه گفت: کسانی که مردم را از انقلاب ناامید کنند، خائن به ملت هستند.
ناامید کردن مردم از انقلاب، خیانت است,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، حجت السلام والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه این تقارن اعیاد شعبانیه با اعیاد پیروزی انقلاب را به فال نیک می‌گیریم، اظهارکرد: انقلاب از آرزوهای همه اولیای خدا است؛ زیرا در غدیر پیامبر اسلام (ص) از ۱۲ امام یاد کرد و فرمود آخرین آنها توسط یارانی که از آهن محکم‌تر هستند و از کوه در پای عقیده‌شان استوارترند قیام می‌کنند و حکومت جهانی را تشکیل می‌دهند.
 
 وی افزود: بنابراین همه امامان معصوم (ع) آرزوی حکومت اسلامی را دارند حال حکومت اسلامی در قطعه‌ای از زمین به نام ایران محقق شده پس باید به آن افتخار کنیم و به یاری‌اش بشتابیم.
 
  امام‌جمعه آشخانه تصریح کرد: ما ملت ایران باید افتخار کنیم که مقدمات حکومت سراسری عدالت‌گستر حضرت مهدی را فراهم می‌کنیم؛ لذا باید در حراست و حفاظت و صیانت این حکومت لحظه‌ای آرام نباشیم و با افتخار بدون منت بر کسی در حفاظت حکومت اسلامی تلاش مجدانه کنیم.
 
 وی افزود: این انقلاب با طرف‌دارانش ریشه‌های ظلم را نابود می‌کنند و سران فتنه‌گر را در جهان از بین می‌برند تا زمینه ظهور فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه معاندین نظام بدانند هر کس بااراده خداوند درگیر شود محکوم به فنا و نابودی است تصریح کرد: ۴۵ سال است که بر علیه این نظام مقدس توطئه و فتنه‌گری می‌کنند؛ اما هر روز این نظام قوی‌تر و قدرتمندتر شده است پس معلوم می‌شود که دست قدرت خداوند پشت امت و امام است.
 
 حجت السلام والمسلمین شریعتی نژاد خاطرنشان کرد: انقلاب امروز درخت تنومندی شده است که با بادهای مخالفان از پای در نمی‌آید انقلاب برای ملت ایران خدمات فراوانی داشته است و مردم وفادار قدردان انقلاب هستند.

وی با اشاره به افرادی که قصد رواج ناامیدی دارند و دستاوردهای انقلاب را نمی‌خواهند ببیند، گفت: عده‌ای هواپرست دنیاخواه و معاندین کِاَنهُ از انقلاب طلبکار هستند طوری سخن می‌گویند که ملت را نسبت به انقلاب ناامید کنند و حال‌آنکه دستاوردهای انقلاب به مقایسه با قبل از انقلاب و حتی مقایسه با کشورهای هموار و حتی اروپایی قابل‌مقایسه نیست.

وی خطاب به این افراد گفت: کسانی که به اسم دلسوزی مردم را ناامید می‌کنند بدانند که این گونه سخن‌گفتن خیانت به ملت است.

وی تصریح کرد: کسی که خود یک زندگی اشرافی دارد اگر دلش برای فقرا و مستمندان می‌سوزد چرا از پولش خدمتی برای فقرا نمی‌کند؟!

امام‌جمعه آشخانه گفت:  هر کس با حیله و ترفندی بخواهد انقلاب را تضعیف کند خائن به‌نظام است و باید پاسخگوی شهدا باشد؛ حمایت از نظام بر آحاد امت انقلابی لازم و واجب است.

 وی گفت: امروز توقع انقلاب از آحاد امت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات است تا با این حضور انقلاب و اسلام و نظام مقدس در مقابل دشمنانش تقویت شود و بااقتدار بیشتری دشمنان انقلاب را مأیوس و ناامید کنیم و به‌زانو درآوریم.
 
 وی به جوانان توصیه کرد: جوانان انقلابی غیرتمند مدافع حریم و ولایت مبادا گول سخنان ضدانقلاب خارج‌نشین را بخورید و خودتان را از یک انتخاب به حق و آزمون خدایی محروم کنید دشمن همین را می‌خواهد؛ اما عقل و شرع و نظام و امام جامعه از من و تو عمل به تکلیف می‌خواهد .

 انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک