جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ساعت ۷:۰
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

انتخابات مجلس یک مسئله منطقه‌ای نیست

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: انتخابات مجلس یک مسئله منطقه‌ای نیست، بلکه انتخابات ملی است و تأثیر آن همچون ریاست‌جمهوری و حتی بالاتر هم است.
انتخابات مجلس یک مسئله منطقه‌ای نیست,

اعظم السادات افشين فر،‌ عضو شوراي اسلامي شهر بجنورد در گفتگو با خبرنگار حوزه سياسي پایگاه تحلیلی خبری « عصراترک» اظهار داشت: در حوزه بالا بردن مشارکت در انتخابات این گونه نیست که فقط مشارکت در انتخابات برای دولتمردان در ایران مهم باشد.

وی ادامه داد: بلکه در سراسر دنیا هر کشوری که نظام دموکراسی دارد به دنبال بالابردن مشارکت در انتخابات است.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد اضافه کرد: تلاش دشمن از زمان انقلاب تاکنون براین‌اساس بوده که مردم کمتر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند؛ زیرا صندوق رأی امضای موافقت و تأیید نظام است، با برنامه‌های خوب امید آفرینی و تبیینی در راستای یکدیگر بتوانیم نقش مثبتی را ایجاد کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: انتخابات مجلس یک مسئله منطقه‌ای نیست، بلکه انتخابات ملی است و تأثیر آن همچون ریاست‌جمهوری و حتی بالاتر هم است.

 افشین فر بیان داشت: در این ایام مسئولان در جمع مردم حضور پیدا کنند و پاسخگوی مردم باشند حتی اگر مردم انتقاد و گلایه داشته باشند، نهایت این است که مسئول فدای نظام شده است، در عوض مردم احساس کردند که نظام مردمی دارند و مسئول پاسخگو خواهد بود.

 وی گفت: مسئول باید این قدرت را داشته باشد که اگر جایی کم‌کاری کرده از مردم معذرت‌خواهی کند، زیرا پله‌های ترقی را نظام برای ما ایجاد کرده و هر جا لازم است باید خودمان را فدای نظام کنیم.

 

مصاحبه از: آرزو رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک