شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ساعت ۶:۷
یک آخوند اهل سنت:

انتخابات نمود وحدت در کشور است

یک آخوند اهل سنت خراسان شمالی با بیان اینکه وحدت‌آفرینی لازمه اقتدار نظام است، گفت: انتخابات نمود اتحاد در کشور است.
 انتخابات نمود وحدت در کشور است,

محمد آخوند پروانه، امام جمعه اهل سنت خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک  ضمن دعوت از آحاد مردم کشور به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم اظهارداشت: بنده به عنوان عالم اهل سنت، شرکت در انتخابات را واجب شرعی دانسته؛ چرا که موضوع بر سر اسلام و کفر است.

آخوند پروانه افزود: از آن‌جایی که استکبار جهانی، به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن جمهوری اسلامی بوده، حضور حداکثری مردم، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و عاملی مهم در خنثی‌سازی نقشه شوم آنان است.

 امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان ضمن تأکید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد و به مردم توصیه می‌شود، با بصیرت و دانش کافی در انتخابات سال ۱۴۰۲ شرکت و فردی را انتخاب کنند که در سال‌های آینده، از انتخاب خود پشیمان نشوند، کسی‌که بتواند مشکلات مردم را حل کند و حرف حق را بیان کند.

وی با بیان اینکه وحدت‌آفرینی لازمه اقتدار نظام است، عنوان‌کرد: انتخابات نمود اتحاد در کشور است و نقش‌آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد لذا مشارکت باید پرشور و فراگیر باشد.

آخوند پروانه همچنین ضمن پرداختن به برنامه‌ریزی دشمنان در کمرنگ‌کدن مشارکت ملت در انتخابات کشور تصریح کرد: معاندین و ضدانقلاب گمان می‌کنند که با دسیسه در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌توانند مردم را از نظام و دستاورد‌های انقلاب دلسرد کنند، اما مردم، همواره با هوشیاری و آگاه، و همچنین بصیرت کافی، همراهی خوبی را در صحنه‌های مختلف با انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند و با حضور به موقع خود در صحنه، نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک