پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ساعت ۸:۱۷
حضور حداکثری مردم در انتخابات

چگونه کاندیدای اصلح در انتخابات را انتخاب کنیم؟

حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح سبب می شود تا گام های مهم رو به جلویی در کشور برداشته شود.
چگونه کاندیدای اصلح در انتخابات را انتخاب کنیم؟,

به گزارش خبرنگار عصر‌اترک به نقل از ایسنا،قاسم جعفری با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات حضور با بصیرت داشته باشند و اصلح ترین کاندیدا را انتخاب کند، اظهارکرد: در زمان تبلیغات انتخابات، وعده و وعیدهای مختلفی از سوی برخی از نامزدهای انتخاباتی شنیده می شود که افراد باید با دقت آن ها را مورد بررسی قرار دهند و ببینند که کدام یک از آن ها شدنی و واقعی است و کدام یک از نامزدها صداقت دارند.

وی گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که دلسوز واقعی مردم و کشور هستند و باید تلاش خود را به کار گیرند تا درست تشخیص دهند چراکه پای مصالح کشور در میان است.

جعفری با تاکید بر اینکه در حقیقت انتخاب کاندیدای اصلح، پشتیبانی عقلی و نفعی به دنبال دارد، افزود: مردم باید عملکرد کاندیداها را در گذشته ببینند و درست ترین را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: سابقه کاندیداها کفایت نمی کند، مردم کارنامه کاندیداها را نیز مورد بررسی قرار دهند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: تاکنون اقدامات بسیار مهمی در کشور انجام شده است اما هنوز راه های نرفته ای نیز وجود دارد که باید آن ها طی شود بنابراین مردم اصلح ترین کاندیداها را انتخاب کنند تا این راه های نرفته نیز سریع تر طی شود.

وی در ارتباط با اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: در واقع انقلاب اسلامی خواست عمومی مردم این کشور بوده و با رستاخیز مردم در سال ۵۷ شکل گرفت و افتخار این انقلاب در میان تمامی انقلاب هایی که در دنیا شکل گرفت این است که در کمترین زمان ممکن نوع حکومت را با آرای مردم مشخص کرد و شکل گرفت.

جعفری افزود: بنابراین علت به وجود آورنده این نظام مردم هستند و دلیل استمرار آن نیز مردم و خواست آنها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران افتخارش این است که خواست عمومی مردم است، ادامه داد: مردم باید خودشان با حضور خود در انتخابات این نظام را حفظ کنند.

انتهای خبر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک