شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ساعت ۱۰:۲۷
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

۱۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌شمالی کشف شد

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی طی ۹ ماهه نخست امسال در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش دارد.
۱۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌شمالی کشف شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی مواد مخدر استان، ابوالحسن نجفی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: از این میزان بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مربوط به کشف مواد مخدر سنتی است.

وی افزود: ۹ ماهه نخست سال گذشته ۹۹۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کشف شده بود.

نجفی با اشاره به اجرای طرح مقابله با خرده فروشان مواد در خراسان شمالی، گفت: یک هزار و ۳۳۹ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز در این بازه زمانی دستگیر و به مراجع قضایی استان تحویل داده شدند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۷۳۹ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شدند که یک هزار و ۵۹۵ نفر از آنها مرد بودند.

وی با اشاره به افزایش پذیرش معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ بجنورد، اظهار کرد: پیش از تنها یک مرکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد در بجنورد با ظرفیت ۱۰۰ نفر فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده ظرفیت آن به ۱۵۰ نفر افزایش یافت.

نجفی افزود: همچنین با راه اندازی مرکز ماده ۱۶ شیروان، ۱۰۰ نفر دیگر به ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در خراسان شمالی افزوده شد.

وی یادآور شد: ۵۴۳ نفر در مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد و ۹۷۴ نفر نیز در مراکز تبصره ۲ ماده ۱۵ خراسان شمالی در ۹ ماهه ابتدای امسال پذیرش شدند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک