پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ساعت ۷:۳۸
 رئیس ستاد انتخابات استان:

نامزدهای انتخاباتی خراسان‌شمالی به ۹۱ نفر رسید

 رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۶ نفر دیگر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان تأیید شده‌اند و در مجموع تعداد نامزدها به ۹۱ نفر رسیده است.
نامزدهای انتخاباتی خراسان‌شمالی به ۹۱ نفر رسید,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات از مهم‌ترین رویدادهای نظام است، اظهار داشت: از لیست تأییدشدگان دو نفر از شیروان، یک نفر اسفراین، سه نفر از بجنورد بوده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

 ناهیدی اضافه کرد: سوم بهمن‌ماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام نامزدها برای بهره‌مندی از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات بوده که با پیگیری‌های صورت‌گرفته داوطلبان خراسان شمالی بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنند.

 این مسئول اضافه کرد: اگر داوطلبان یک درصد آرای مأخوذه را کسب کنند مبلغ عودت داده می‌شود، لذا فرصت خوبی است تا مردم با شناخت بیشتر انتخاب خود را داشته باشند که این امر در کیفیت برگزاری انتخابات هم تأثیر خواهد داشت.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت آمادگی‌های بهتری حاصل شده است، گفت: اقدامات هیأت استانی بررسی تبلیغات و بازرسی انتخابات نیز در حال انجام است.

 رئیس ستاد انتخابات استان در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: اقدامات ستاد انتخابات بر مدار قانون است و همه اعضای هیأت اجرایی انتخابات بر قانون محوری و قانون‌مداری حرکت می‌کنند تا نتایج بهتری حاصل شود.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک