جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۱:۳۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

۳۵ هزار حامی از فرزندان یتیم خراسان شمالی حمایت دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: فرزندان یتیم و محسنین خراسان شمالی توسط ۳۵ هزار و ۶۷۷ حامی در داخل و خارج از استان و کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند که از این تعداد ۱۲۷ نفر ایرانیان مقیم خارج کشور در ۲۲ کشور هستند.
۳۵ هزار حامی از فرزندان یتیم خراسان شمالی حمایت دارند,

به گزارش عصر اترک، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: در استان در حال حاضر ۵۲ هزار و ۵۸۱ خانوار شامل ۱۰۴ هزار و ۸۶ نفر هستند که براین‌اساس ۲۱درصد خانوار استان تحت پوشش کمیته استان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد استان خراسان شمالی ۳۳درصد مردان و ۶۷درصد را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: همچنین از مجموع مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان ۲۶ هزار و ۹۸۸ نفر زن سرپرست خانوار، ۱۵ هزار و ۵۷۷ دانش‌آموز، ۳۰درصد شهری و ۷۰درصد روستایی و ۹۵ درصد معیشت‌بگیر و پنج درصد سایر خدمات را دریافت می‌کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه در مجموع ۸ هزار و ۸۴ فرزند یتیم و محسنین در استان داریم، ابراز داشت: براین‌اساس ۳ هزار و ۲۸۹ فرزند یتیم و ۴ هزار و ۷۹۵ فرزند محسنین در استان داریم که ۱۲ فرزند جدید ثبت شده و فاقد حامی هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: میانگین درآمد ماهانه فرزندان یتیم در خراسان شمالی مبلغ یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و درآمد فرزندان محسنین ۵۵۰ هزار تومان است.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: فرزندان یتیم و محسنین خراسان شمالی توسط ۳۵ هزار و ۶۷۷ حامی در داخل و خارج از استان و کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند که از این تعداد ۱۲۷ نفر ایرانیان مقیم خارج کشور در ۲۲ کشور هستند.

 

این مسئول ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۶۸۵ حامی جدید جذب شده است که کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان مبلغ ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که با رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

 

انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک