دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۰:۳۸
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی:

دشمنان از برگزاری مراسم اسوه شهادت هراس دارند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها همانگونه که از سردار حاج قاسم می‌ترسیدند، امروز از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت نیز هراس دارند.
دشمنان از برگزاری مراسم اسوه شهادت هراس دارند,

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: خبر حادثه‌ اندوهبار شهادت جمعی از هموطنانمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تاسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان کرد.

مطهری زاده افزود: این خونخواران سیری ناپذیر به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل همانگونه که از سردار مقاومت و تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره) می‌ترسیدند، امروز نیز از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت نیز هراس دارند. 

فرمانده انتظامی استان گفت: دشمنان بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و حاج قاسم ، دست نخواهند کشید.

مطهری زاده عنوان کرد: موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها نباید عادی شود و باید به این نکته توجه شود آنها صراحتاً اعلام می‌کنند که باید همه مردم غزه را به شهادت برسانند.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تأکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید عاملان و حامیلان این اقدام تروریستی مجازات سختی شوند.

این مسئول گفت: ملت بزرگ ایران تاکنون چندین هزار شهید را تقدیم راه اسلام، انقلاب و میهن کرده‌اند و همچنان در این مسیر حرکت می‌کنند و گرچه داغدار عزیزان ازدست‌رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و انتقامی سخت از دشمنان خواهند گرفت.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک