یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۹:۵۸
مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تشکیل ۶۶۳ پرونده تخلف آرد و نان در خراسان شمالی

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از تشکیل ۶۶۳ فقره پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
تشکیل ۶۶۳ پرونده تخلف آرد و نان در خراسان شمالی,

به گزارش عصر‌اترک ،به نقل از ایسنا مرادی ، اظهار کرد: از پرونده‌های تشکیل‌شده، چهار فقره مربوط به قاچاق آرد بود و آرد قاچاق کشف‌شده ۲۱ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم بوده است. ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳۶۲۶ میلیون ریال بوده است.

 

وی بیان کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه آرد ۲۵۱ فقره و ارزش آن ۳۹ هزار و ۸۸۰ میلیون ریال بوده است.

 

مرادی با اشاره به اینکه ۴۰۸ پرونده نیز در حوزه نان تشکیل شده است، افزود: ۳۶۵۰ میلیون ریال ارزش ریالی این پرونده‌ها بوده است. همچنین از ابتدای امسال ۳۳۴۶ مورد بازرسی در حوزه آرد و نان در این استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته در بازرسی‌ها ۱۶ کیسه نان خشک با وزن ۳۲۰ کیلوگرم در شهرستان مانه و سملقان کشف شد، ادامه داد: این میزان معادل حدود ۱۰۰۰ قرص نان است. این نان‌ها در یک نانوایی پخت و خشک می‌شد، سپس توسط فردی دیگر به ضایعاتی‌ها فروخته می‌شد.

 

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد: امسال دو محموله بزرگ نان خشک دیگر، یکی در بجنورد با تعداد ۵۰۰۰ قرص و دیگری در شیروان با تعداد ۱۰ هزار قرص نان خشک کشف شد.

 

مرادی با اشاره به اینکه هر کیلوگرم نان خشک معادل سه قرص نان است، گفت: قیمت یک کیلوگرم نان خشک حدود ۹۰۰۰ تومان است که ۶۰۰۰ تومان برای فرد متخلف حاشیه سود دارد و همین حاشیه سود سبب شده تا برخی اقدام به خریدن و خشک کردن نان کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک