یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۲:۲۲
استاندار خراسان شمالی:

صدا و سیما در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم وجهاد تبیین فعال است

استاندار خراسان شمالی صبح امروز در خصوص هدف گذاری دولت در استان گفت:تشریح خدمات دولت در حوزه های مختلف ضروری است ،زیرا دراین دو سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.
صدا و سیما در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم وجهاد تبیین فعال است,

به گزارش عصر‌اترک، محمدرضا حسین نژاد در ارتباط با اجرای طرح رادیو هفته های ایرانی در جهت پرداختن و معرفی ظرفیت های هر استانی افزود : این طرح صدا و سیما در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی به مردم برای تشریح خدمات دولت بسیار موثر است.

وی در ادامه سخنان به اقدامات دولت در استان اشاره ای داشت و گفت :  از ابتدای دولت سیزدهم رشد هفتاد درصدی احیای بنگاه های اقتصادی را شاهد هستیم و در ادامه کاهش سه درصدی نرخ بیکاری و کسب رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری در کشور  از مهم ترین اتفاقات رخ داده است .

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه نسبت مصارف به منابع بانکی در استان بیشتر است اما ۱۶۶ درصد پرداخت تسهیلات از سوی بانک های استان انجام شده است .

حسین نژاد ، توزیع بیش از بیست هزار تن کالا، بهبود چهار درصدی فضای کسب و کار را از دیگر اقدامات برشمرد .

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ ، نوزده تن گندم خریداری شد درحالیکه در دو سال گذشته ۲۰۶ هزار تن گندم خریداری شده است .

وی در ارتباط با وضعیت تورم نیز بیان کرد : با توجه به اهمیت مهارتورم ، تمام شاخص های اثرگذار در حوزه های مختلف احصا شد با این تلاش صورت گرفته جایگاه تورم به وضعیت بهتری رسیده است .

استاندار خراسان شمالی به فعالیت های حوزه  عمرانی نیز اشاره کرد و افزود : ۳۰۰ کیلومتر احداث آسفالت و روکش راه های روستایی،  ۲۳۴ کیلومتر روکش تقویتی در راه های اصلی ، افتتاح۲۷۴ کلاس درس با اجرای ۷۸ پروژه آغاز شده  است .

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات اجرایی ۲۴۷۵۲ واحد مسکونی شهری و روستایی شروع شده است که امیدواریم تا یک سال آینده نود درصد آن به بهره برداری برسد .

وی به اجرای دویست کیلومتر شبکه داخلی فیبر نوری ، اجرای طرح انتقال آب و برخورداری نود و شش درصد از روستاها از اینترنت پرسرعت نیز اشاره کرد .

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک