سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ساعت ۱۱:۵۵
 مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه:

سوخت‌رسانی به خودروها در حال انجام است/ ۵۰ درصد جایگاه‌ها فعال‌اند

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به اینکه به دنبال مشکل کشوری به وجود آمده بخشی از جایگاه‌های سوخت استان غیرفعال شده‌اند، گفت: در حال حاضر سوخت‌رسانی به خودروها در حال انجام است و این مشکل امشب رفع می‌شود.
سوخت‌رسانی به خودروها در حال انجام است/ ۵۰ درصد جایگاه‌ها فعال‌اند,

علی‌اصغر برومند، مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با غیرفعال‌شدن جایگاه‌های سوخت در استان اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان در وضعیت فعال قرار دارند.

 

 وی با اشاره به اینکه این مشکل به‌صورت کشوری است و هیچ ربطی به داخل استان ندارد، گفت: هم اکنون ۲۳ جایگاه در استان فعال هستند.

 

 برومند اضافه کرد: جایگاه سوخت فعال در بجنورد شامل جایگاه حصار گرمخان، اتوبوس‌رانی، سید، محمدی و هدایتی، در شیروان شامل ساعد، امیرالمؤمنین، مایوان، در فاروج شامل غفاری، گرمه و جاجرم شامل جایگاه درق، صداقت و سیدالشهدا، در اسفراین شامل خاکشور، قشمشی، زرق آباد، مسیر دشت جایگاه سوخت رباط قره بیل، باب‌الرضا و جایگاه‌های سوخت سنخواست، شوقان، راز، یکه صعود فعالیت دارند.

 

 این مسئول بیان داشت: مشکل پیش‌آمده از صبح امروز ساعت ۱۰ پیش‌آمده که تا ۱۲ امشب مشکل رفع خواهد شد.

 

 وی ابراز داشت: همچنین در حال حاضر سوخت عرضه شده در جایگاه‌های فعال با قیمت آزاد لیتری ۳ هزار تومان است که با رفع مشکل از صبح روز آینده مجدد با قیمت دولتی توزیع انجام خواهد شد.

 

 مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این است که شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت بنزین مطرح شده که این مشکل پیش‌آمده هیچ ارتباطی به صحت این شایعات در بازار سوخت ندارد و هیچ‌گونه گرانی لحاظ نخواهد شد.

 

انتهای خبر/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک