یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ساعت ۱۲:۲۳
استاندار خراسان شمالی:

کنگره شهدا باعث ترویج روحیه ایثار و امید در جامعه می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست،بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش شهدا است تا از این طریق روحیه ایثار و سلحشوری و امید در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.
کنگره شهدا باعث ترویج روحیه ایثار و امید در جامعه می‌شود,

به گزارش عصر‌اترک ،محمدرضاحسین نژاد با بیان اینکه همواره باید یاد و راه شهیدان والامقام پاس داشته شود و پیام شهدا منتقل شود، افزود: این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

حسین نژاد برپایی کنگره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین دانست و توصیه : ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تبیین آن بین مردم و بویژه نسل جوان صورت بگیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: چنانکه شاهد جلوه های روحیه ایثار و شهادت طلبی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، اکنون نیز زنده نگه داشتن و تقویت این روحیه سبب ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی بر بستر سازی برگزاری کنگره شهدا با شور و قوی تر از گذشته تاکید کرد و امیدآفرینی،پیوست اجتماعی و خدمات رسانی، جذب و به کار گیری جوانان به عنوان موتور محرکه کشور،استفاده از ظرفیت رسانه ها و اطلاع رسانی، تولید آثار فاخر فرهنگی و ... را از جمله اهداف برگزاری این کنگره ها در استان عنوان کرد.

 فرمانده سپاه استان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان در سال ۱۴۰۴، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک اصل مهم و اساسی در جامعه است.

سردار فرجی افزود: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، ترویج سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این کنگره است.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا در جهت رشد و تعالی در جامعه‌ اثرگذار خواهد بود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک