یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ - ساعت ۱۲:۵۸
معاون اقتصادی استاندار:

پتانسیل‌های اقتصادی استان در همایش ملی سرمایه‌گذاری نمایش داده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: همایش ملی سرمایه‌گذاری فرصت خوبی برای ارائه و به نمایش گذاشتن پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان است.
پتانسیل‌های اقتصادی استان در همایش ملی سرمایه‌گذاری نمایش داده شود,

به گزارش عصر‌اترک ،ناصر فخر موحدی در صد و هفتمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی،با اشاره به برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در اوایل بهمن، تاکیدکرد: مقرر است در این همایش پتانسیل های اقتصادی کشور ارائه شود و درخواست و تاکید ما این است تا اتاق اصناف،اتاق تعاون و تمام تشکل هایی که در کنار اتاق بازرگانی فعالیت می کنند در این همایش مهم و بین المللی با جدیت ورود کنند.

فخر موحدی حضور استان در این همایش را برای استان بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: اکنون که در خراسان شمالی با وجود کمبودهای موجود زیرساخت های خوبی در زمینه سرمایه گذاری فراهم شده است و نیاز است تا این فرصت را جدی بگیریم و با استحکام در این همایش ملی شرکت کنید.

وی هدف از برگزاری جلسات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی تصمیم سازی، اثربخشی و رفع مشکلات در این بخش عنوان کرد و گفت: مشکلات اصناف و بازار ابتدا در کمیته کارشناسی بررسی شود، موارد منعکس شده در این جلسات هر چقدر با کار کارشناسی و غنای بیشتر باشد، مشکلات با سرعت بیشتر رفع خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از اقدامات و فعالیت راهبردی مطلوبی که در زمینه زنجیره ارزش در استان انجام شده است نیز قدردانی کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی آبنبات،واحدهای بینایی سنجی و عدم پرداخت سهم یک سوم اتاق اصناف مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک