پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ساعت ۹:۵۸

یوسفی‌نژاد: نه مهاجرت کرده‌ام و نه تبعه شده‌ام، با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنم

لژیونر هندبال ایران گفت: برخلاف صحبت‌هایی که در مورد من زده می‌شود نه مهاجرت کرده‌ام و نه تبعه شده‌ام.
یوسفی‌نژاد: نه مهاجرت کرده‌ام و نه تبعه شده‌ام، با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنم,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امین یوسفی‌نژاد، لژیونر هندبال ایران درمورد آغاز فعالیت حرفه‌ای خود اظهار داشت: هندبال من از نخستین باشگاهی که در آن لژیونر شدم، شروع شد یعنی باشگاه متالکور مقدونیه؛ در آنجا مربی کرواتی داشتیم به نام لینوچروا که جزو بهترین مربیان دنیا است. نکته‌هایی که در این باشگاه از وی آموزش دیدم، هندبال مرا آغاز کرد. سپس به باشگاهی در تونس رفتم و هم اکنون در لیگ رومانی در باشگاه «واس لویی» بازی می‌کنم. 

وی افزود: هم‌اکنون مربی جدیدی به تیم آمده که مربی فصل گذشته مربی استوابخارست بوده است. بازیکنان هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که بتوانیم در لیگ موفق شویم.

لژیونر هندبال ایران با بیان اینکه بازیکنان خارجی خوب زیادی در لیگ رومانی بازی می‌کنند، ادامه داد: 14 تیم حاضر در لیگ هندبال رومانی هر فصل سعی می‌کنند بازیکنان خوب به خدمت بگیرند و این امر تنها شامل یکی دو تیم نمی‌شود. هم ‌اکنون در لیگ رومانی بازیکنانی از شرق اروپا مثل اوکراین و بلاروس و همچنین غرب اروپا مثل آلمان و فرانسه حضور دارند و همین باعث شد سطح لیگ هندبال این کشور بسیار بالا باشد. 

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه آخرین بار در سال 2018 برای مسابقات کره‌جنوبی به تیم ملی دعوت شدم، گفت: پس از آن به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتم نتوانستم به تیم ملی بیایم. شدیدترین مصدومیتم شکستن دستم بود که مربوط به 3 سال پیش است و پارسال هم ای سی ال پایم پاره شد. 

وی در مورد تیم ملی خاطرنشان کرد: من هر چی بگویم سوءبرداشت می‌شود. خیلی درباره من صحبت شده است؛ یکبار گفتند مهاجرت کردم یا تبعه شده‌ام و یا دلم با تیم ملی نیست، در صورتی که هر موقع نبودم یا دعوت نشدم و یا مصدوم بوده‌ام، اما در حال حاضر هر موقع دعوت شوم با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم. 

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک