جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ساعت ۸:۴۸

خطر سپاهان از همیشه به پرسپولیس و استقلال نزدیک تر است

سپاهان اصفهان با برتری ۴ بر یک مقابل مس رفسنجان نشان داد که یک مدعی بسیار جدی برای قهرمانی این فصل است.
خطر سپاهان از همیشه به پرسپولیس و استقلال نزدیک تر است,

به گزارش عصراترک به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،سپاهان که در آسیا هم صعود کرد و تنها نماینده باقیمانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهار گل به مس رفسنجان زد و فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورد که البته در مورد پنالتی بودن آن صحنه هم تردیدهایی وجود دارد.

سپاهانی‌ها از ۱۰ بازی صاحب ۲۱ امتیاز هستند و خطر این تیم به شدت پرسپولیس،استقلال و سایر مدعیان را تهدید می‌کند. البته شاگردان جواد نکونام با وجود تساوی در اهواز همچنان صدر نشین هستند و می‌توانند در صورت موفقیت در دربی به این صدرنشینی ادامه بدهند اما سپاهان یک خطر بالقوه برای این تیم و پرسپولیس است.

فراموش نکنیم که شاگردان مورایس هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را شکست دادند و اگر ۴ امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد همین امروز هم صدر نشین رقابت‌های لیگ برتر بودند. نکته مهم اینجاست که سپاهانی‌ها اکثر بازی‌های سخت خود در نیم فصل اول را انجام داده اند و بازی‌های باقیمانده آنها حداقل روی کاغذ راحت‌تر از پرسپولیس و استقلال است ضمن اینکه نتیجه دربی پنجشنبه هم می‌تواند به سود سپاهان باشد.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک