دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ساعت ۱۲:۰
مدیر درمانگاه تخصصی جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

درمانگاه جوادالائمه(ع) روزانه به ۱۰۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه می‌دهد

مدیر درمانگاه تخصصی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه(ع)تعداد بیماران مراجعه کننده به این مرکز روزانه بین یک هزار الی یک هزار و ۳۰۰ نفر هستند.
درمانگاه جوادالائمه(ع) روزانه به ۱۰۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه می‌دهد,

عیسی برجی، مدیر درمانگاه تخصصی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه سپاه در تمامی شرایط و بحران‌ها از جمله بیماری کرونا حضور فعال داشته است، اظهارکرد: مردم نیز از مجموعه‌های بهداشتی و درمانی سپاه و بسیج رضایت دارند و حجم مراجعین به بیمارستان‌های دولتی را کاهش داده‌است.

برجی بیان کرد: درمانگاه‌های وابسته به سپاه با تعرفه دولتی و نیمه دولتی و هزینه‌های پایین به مردم خدمت ارائه می‌کنند که کمک ارزنده‌ای برای قشر کم‌درآمد جامعه است.  

وی افزود: ساخت و توسعه درمانگاه از مصوبات سفر مقام رهبری در سال ۱۳۹۱بود و فاز دوم درمانگاه با افزایش و توسعه بخش‌ها و خدمات از جمله تجهیز ساختمان به‌ام آر آیی، سی تی اسکن، سنگ شکن و افزایش کلینیک طب سنتی، کلینیک دیابت، مشاوره بارداری و زنان و زایمان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر درمانگاه تخصصی و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه(ع)  گفت: مجموعه بهداشتی و درمانی حضرت جوادالائمه(ع) در قالب سه درمانگاه عمومی و تخصصی، مرکز جراحی محدود و درمانگاه تخصصی دندانپزشکی، و  بخش‌های زیر مجموعه شامل؛ توانبخشی. رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، مامو گرافی، چشم پزشکی، بینایی سنجی، مشاوره و دیابت فعالیت و به عموم خدمات ارائه می‌کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ضمن ارائه خدمات تخصصی در مرکز جراحی محدود، خدمات پزشک عمومی و اورژانس و داروخانه بصورت شبانه روزی شبانه روزی ارایه می‌گردد و تعداد ۳۵ پزشک متخصص در ایام مختلف با مجموعه همکاری دارند و به عموم مردم خدمات ارائه می‌شود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک