دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ساعت ۷:۱
معاون اقتصادی استاندار:

خراسان شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس پایش و ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، خراسان شمالی در شاخص ملی امنیت سرمایه‌گذاری، رتبه سوم را در بین استان‌های کشور کسب کرد.
 خراسان شمالی رتبه سوم امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کرد,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته و پس از تلفیق داده‌های آماری و یافته‌های پیمایشی به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان شمالی و گلستان مناسب‌ترین وضعیت را از دیدگاه فعالان کسب و کار از منظر شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در کشور در بهار ۱۴۰۲ کسب کردند.

فخر موحدی تصریح کرد: وضعیت شاخص امنیت سرمایه‌گذاری استان‌ها در بهار ۱۴۰۲ در استان هرمزگان با کمیت ۵.۱۰ و این شاخص در دو استان خراسان شمالی و گلستان عدد ۵.۴۴ بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: براساس نتایج این مطالعه در بهار ۱۴۰۲ از بین ۹ حوزه فعالیت اقتصادی مناسب‌ترین ارزیابی را فعالان حوزه کاری معدن به خود اختصاص داده است.

وی اجرای اقدامات زیرساختی برای توسعه اقتصادی استان با اهتمام و پیگیری ویژه استاندار، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در کارگروه‌های مختلف اعم از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار از سوی دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان استانی از سرمایه‌گذاران را از دلایل این موفقیت ذکر کرد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک