دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ساعت ۳:۰
مسئول کمیته فرهنگی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی:

۲۰ محفل انس با قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی از برگزاری ۲۰ محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان برای اولین بار در کشور و با حضور ۶ قاری بین المللی در این محافل خبر داد.
 ۲۰ محفل انس با قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام صفری با اشاره به این که این محافل تا پانزدهم ماه جاری در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین و بیش از ۱۰ مدرسه دخترانه برگزار می‌شود، گفت: ۲ قاری بین المللی بانو به همراه گروه تواشیح تسنیم از استان البرز یازدهم، دوارزدهم و سیزدهم ماه جاری از ساعت ۹ صبح، تا ۱۱ در سالن گلشن بجنورد، سالن نسیم اسفراین و سالن غدیر شیروان و سه مدرسه این محفل را برگزار می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد با بیان این که دبیرستان‌های دخترانه متوسطه ۱ و ۲ و خوابگاه دانش آموزی نیز میزبان این محافل خواهند بود، تصریح کرد: دبیرستان نمونه رشد، دبیرستان فرزانگان، دبیرستان شاهد نجابت، هنرستان محمودیه، خوابگاه شبانه روزی ۲۲ بهمن، دبیرستان صدرا، خوابگاه نمونه نرجس از جمله مدارس در نظر گرفته شده برای برگزاری این رویداد است.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: خوابگاه دبیرستان ۲۲ بهمن، دبیرستان نمونه نرجس و دبیرستان فرزانگان علاوه بر محفل انس با قرآن، گروه تواشیح تسنیم نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مسئول کمیته فرهنگی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی، اظهارداشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه با قرآن و فرهنگ قرآنی به ویژه قشر جوان و نوجوان با مضامین قرآنی، ارتقای سبک زندگی قرآنی در جامعه، بالا بردن و ارتقای دانش قرآنی در بخش‌های مختلف از جمله قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر قرآنی، معارف قرآنی و سایر حوزه‌ها، آشنایی مردم با تلاوت زیبای قرآن است.

بر اساس این گزارش، چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۳۵۶ شرکت کننده ممتاز کشوری، ۶۰ داور مسابقات بین المللی و برگزاری ۸۵ محفل انس با قرآن در سراسر شهرستان‌های استان و مراکز علمی و صنایع بزرگ، مدارس، مساجد، امامزاده گان و دارالقرآن‌ها از نهم تا ۱۸ ماه جاری در بجنورد در بخش‌های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک