دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ - ساعت ۱۹:۲۲
فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۴۲۰ نقطه استان برای مقابله با سرقت پاکسازی شد

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴، تعداد ۴۲۰ نقطه از قبل شناسایی شده پاکسازی شد، گفت: در اجرای این طرح ۲۱۶ نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
۴۲۰ نقطه استان برای مقابله با سرقت پاکسازی شد ,

 

به گزارش عصراترک، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری‌زاده در حاشیه بازدید از کشفیات طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴، اظهار داشت: طرح پیشگامان، با هدف برخورد و مقابله با سارقان به مدت چهار روز اجرا و ۴۲۰ نقطه خراسان شمالی از سرقت پاکسازی شد. 

وی افزود: در این طرح، اجناس مختلف سرقت شده از خودرو، موتورسیکلت و اقلام کشاورزی کشف شد که بازگردادن آن به صاحبان در دست انجام است. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی رتبه ۲۲ میزان سرقت در بین استان ها را دارد، گفت: ۶۰ درصد از پرونده‌های مربوط به سرقت در این استان مربوط به سرقت‌های خرد  است. 

مطهری‌زاده با بیان اینکه در این استان در سال‌های اخیر سرقت مسلحانه گزارش نشده است، بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت، توصیه می‌شود افراد تدابیر لازم برای پیشگیری را به‌کار ببندند و بیشترین امنیت را در منزل و یا خانه باغ برای خود فراهم کنند. 

وی افزود: برای محافظت از خودرو در مقابل سارقان، از قفل فرمان استفاده و از قرار دادن وسایل ارزشمند در خودرو خودداری شود. 

به گزارش تسنیمف فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی پیش از این گفته بود که ۳۴ درصد از جرائم رسیدگی شده به وسیله پلیس استان در نیمه نخست امسال مربوط به سرقت است که بیشتر آن سرقت‌های خرد است. 

بر این اساس نیمه نخست امسال چهار هزار و ۸۲۹ نفر مجرم به وسیله پلیس دستگیر شدند که بیشترین آن معادل ۳۴ درصد از جرائم مربوط به سرقت‌ها است. در این مدت هفت هزار و ۷۱۶ فقره پرونده سرقت در استان رسیدگی شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش دارد. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک