جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ساعت ۱۸:۰
رئیس سازمان محیط زیست کشور:

طرح کاشت یک میلیارد درخت از خراسان‌شمالی آغاز می‌شود

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور اجرا می‌شود که سهم خراسان‌شمالی از این طرح، غرس ۱۶ میلیون درخت در مدت ۴ سال است.
طرح کاشت یک میلیارد درخت از خراسان‌شمالی آغاز می‌شود ,

گزارش عصراترک، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی علی سلاجقه در آیین افتتاح طرح بازیافت واحد آمونیاک پتروشیمی خراسان اظهار داشت: طرح بازیافت آمونیاک پتروشیمی خراسان از پساب بازیافتنی باعث رفع آلودگی آمونیاک از محیط می‌شود که این موضوع یکی از دلایلی است که پتروشیمی خراسان را از صنایع پاک اعلام کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه طرح‌های مشترک متعددی برای مهار ریزگردهای قره قوم با کشور ترکمنستان در حال بررسی است، تصریح کرد: طرح‌های مشترک متعددی برای مهار این پدیده با کشور دوست و همسایه مطرح شده است و به فکر چاره هستیم . 

وی یادآور شد: کشور ترکمنستان در محدوده قره قوم مناطق مسکونی ندارد و این آلودگی به شمال شرق کشور ما آسیب بیشتری وارد می‌کند که برنامه‌هایی را برای مهار آلودگی اجرا در دست اجرا داریم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور بعد از کاشت تعدادی درخت در محوطه پتروشیمی، افزود: با کاشت این درخت‌ها، اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت کشوری می‌شود که سهم خراسان شمالی از این طرح، غرس ۱۶ میلیون درخت در مدت ۴ سال است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک