شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ - ساعت ۹:۳۳
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی:

ایجاد ناحیه صنعتی در سنخواست مصوب شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در شهر سنخواست شهرستان جاجرم در شواری برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب شد.
ایجاد ناحیه صنعتی در سنخواست مصوب شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، به نقل از خبرگزاری ایرنا محمدعلی نوایی اظهار کرد: ایجاد ناحیه صنعتی در شهر سنخواست از درخواست‌های مردم و شورای اسلامی شهر سنخواست بود که در سفر استاندار به این منطقه هم مطرح شد.

 

وی افزود: بر این اساس و با موافقت اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با ایجاد این ناحیه صنعتی، مطالعات و اقدامات مرتبط با مکان‌یابی، اخذ استعلامات از دستگاه‌های اجرایی و اخذ مجوز از هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام می شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: نواحی صنعتی فرصتی مناسب برای توسعه صنعتی مناطق روستایی است و علاوه بر تولید اشتغال در آن منطقه، منجر به تحول اقتصادی و صنعتی شدن آن منطقه نیز خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: به استناد مفاد قانون حمایت از ایجاد نواحی صنعتی روستایی، مصوبه هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌ عنوان مجمع عمومی شرکت‌های استانی تابعه، شرط لازم برای تصویب نواحی صنعتی جدید با وسعت زیر ۵۰ هکتار است و در عین حال تصویب نهایی آن مشروط به تایید و اخذ مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک