سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ساعت ۸:۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی با سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار در استان خبر داد.
 تجهیز ۱۴ خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی ,

غلامرضا شاکری کوشکی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: برای تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی خراسان شمالی حدود ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی با توجه به نیازسنجی‌ها انجام می شود، افزود: طرح های توسعه ورزش در روستاها متمرکز نیست به گونه ای که نیازسنجی ها انجام و با در نظر گرفتن بازی های هر منطقه، برای کشف استعدادها هزینه می‌شود.

شاکری کوشکی تصریح کرد: در واقع سعی می‌شود از این پس خانه های ورزش روستایی تنها به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و دارت مجهز نشوند و این خانه به امکانات دیگر ورزشی هم تجهیز شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی یادآور شد: ابتدای آبان ماه امسال نیز ۶ خانه ورزش روستایی در شهرستان های بام و صفی آباد، شیروان و فاروج به تجهیزات تیراندازی مجهز شد.

شاکری کوشکی با اشاره به نقش خانه های ورزش روستایی در افزایش نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: اماکن رها شده همچون سوله‌ها و انبارهای بدون استفاده با همکاری شوراها و دهیاری‌ها، پس از مرمت نسبی و تجهیز به امکانات ورزشی، برای بهره گیری نوجوانان و جوانان آماده سازی می‌شود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک