شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۹:۳۹
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت:

نمایشگاه تخصصی مبلمان و فرش در جاجرم برپا می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جاجرم گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، فرش و دکوراسیون داخلی به مدت ۵ روز در جاجرم برپا می‌شود.
نمایشگاه تخصصی مبلمان و فرش در جاجرم برپا می‌شود,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، به نقل از خبرگزاری مهر، ولی الله اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در شهرستان جاجرم خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی، لوستر و فرش از ۳۰ آبان ماه در جاجرم آغاز به کار می‌کند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جاجرم در ادامه با اشاره به جزئیات این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در راستای تقویم نمایشگاهی شهرستان جاجرم در سال ۱۴۰۲ از ۳۰ آبان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

 

وی سالن کارگران جاجرم را میزبان این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تولیدکنندگان و فروشندگان طی ۶۰ غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

 

اسماعیلی با تاکید بر عرضه انواع مبلمان اداری و خانگی، دکوراسیون داخلی، لوستر و فروش از سوی شرکت‌های تولیدی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: حاضران در این نمایشگاه محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کنند.

 

وی در انتها ساعت بازدید نمایشگاه را نیز اعلام کرد و گفت: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند همه روز از ۳۰ آبان ماه و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه و از شرایط فروش محصولات استفاده کنند.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک