سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ساعت ۹:۸

اسب‌های برتر مسابقات اسبدوانی راز و جرگلان مشخص شدند

دومین دوره مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه راز و جرگلان با رقابت ۱۰۰ راس اسب از نژاد «ترکمن» در ۱۲ کورس شامل ۱۱ دور هزار متری و یک دور هزار و ۳۵۰ متری برگزار شد.
اسب‌های برتر مسابقات اسبدوانی راز و جرگلان مشخص شدند,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی،  در دور اول این مسابقات، ۱۰ راس اسب ۱۸ ماهه نژاد ترکمن به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب « بال بای» زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و مقام اول را به دست آورد و اسب‌های « نازیلا قزلر قلعه » و « سازی قیز » به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور نیز دوم ویژه اسب‌های ۱۸ ماهه نژاد ترکمن با شرکت ۹ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب « سردار کمالی » اول شد و اسب‌های « دلباز» و «آیناز آمانلی» به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور سوم نیز ویژه اسب‌های ۱۸ ماهه نژاد ترکمن با شرکت هشت راس اسب و به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب « قره قیز گلی داغ » با پیشی‌ گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های «عجب تای» و «آیناز عطایی» به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای خبر/د

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک