شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ساعت ۷:۲
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی:

شاخص‌های جمعیتی جاجرم و شیروان در وضعیت بحرانی است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته، شهرستان‌های جاجرم و شیروان از لحاظ شاخص‌های جمعیتی در وضعیت بحرانی هستند که فرمانداران باید بیشتر ورود را داشته باشند.
شاخص‌های جمعیتی جاجرم و شیروان در وضعیت بحرانی است,

زهرا معینی یکتا، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: در راستای صحیح اجراشدن طرح جوانی جمعیت در خراسان شمالی، فرهنگ‌سازی و تبلیغات توسط تمام دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته، شهرستان‌های جاجرم و شیروان از لحاظ شاخص‌های جمعیتی در وضعیت بحرانی هستند که فرمانداران باید بیشتر ورود را داشته باشند.

معینی یکتا اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و تبلیغات توسط تمام دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است؛ اما دررابطه‌با مشوق‌های فرزندآوری و پرداخت تسهیلات، در مورد بانک‌هایی که از پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ممانعت دارند، برخورد شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی بیان داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها باید مشکلات اجرایی‌ نشدن قانون حمایت از جوانی جمعیت را بررسی کنند تا مهم‌ترین مسائل به وزارت کشور انعکاس داده شود.

معینی یکتا خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی از فرمانداران و رصدهای صورت‌گرفته، یکی از موارد اعتراضات در حوزه عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی وام ازدواج، فرزندآوری است که بین ۲۵ تا ۳۰ درصد اعتراضات مردمی مربوط به عملکرد بانک‌ها است.

وی یادآور شد: مدت‌زمان طولانی انتظار برای دریافت وام، عملکرد متفاوت بانک‌ها در حوزه ضمانت‌ها، پرداخت‌نشدن تسهیلات علی‌رغم تشکیل پرونده یکی از دغدغه‌های جدی مردم است و باتوجه‌به اینکه استانی کم‌برخوردار هستیم انتظاری که وجود دارد این است که بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات مردم در خصوص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج عملکرد بهتری داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک