سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ - ساعت ۹:۴۱

در انتظار تاریخ‌سازی نوجوانان فوتبالیست ایران مقابل حریف ناشناخته

تیم ملی نوجوانان ایران در سومین مسابقه جام جهانی به مصاف تیم نیو کالدونیا می رود و در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی خواهد داشت.
در انتظار تاریخ‌سازی نوجوانان فوتبالیست ایران مقابل حریف ناشناخته,

به گزارش عصراترک به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام جهانی با درخشش خیره کننده استارت زد. شاگردان عبدی مقابل قدرت های اول فوتبال جهان یعنی برزیل و انگلیس نمایش مقتدرانه ای داشتند. برزیل اسیر توانمندی های فوتبالیست های نوجوان ایرانی و تدابیر تاکتیکی حسین عبدی سرمربی تیم شد و با یک بازگشت طلایی توانستیم 3 بر 2 پیروز شویم.

مقابل انگلیس هم یک نیمه برنده از زمین خارج شدیم و اگر بخت با ما یار بود می‌توانستیم حداقل با یک امتیاز زمین را ترک کنیم که نشد و 2 بر یک شکست خوردیم ، باختی آبرومندانه که البته بازنده ای سربلند بودیم چون مقابل تیم انگلیس فوتبالی زیبا ارایه کردیم.

امروز ساعت 15:30 در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم نیو کالدونیا می رویم تیمی که در دو بازی گذشته کیسه گل و زنگ تفریح برزیل و انگلیس بود و بعید است مقابل تیم ملی نوجوانان ایران هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

تیم ملی نوجوانان ایران با پیروزی مقابل این حریف اقیانوسیه ای شانس صعود از مرحله گروهی را خواهد داشت زیرا 6 امتیازی می شود و در بدترین حالت بخت صعود به عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر گروه ها را دارد.

در صورتی هم که انگلیس بتواند تیم برزیل را شکست بدهد یا از این تیم مساوی بگیرد شیربچه های ایران می توانند با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه صعود کنند و بالاتر از برزیل بایستند.

عبدی سرمربی تیم نوجوانان کشورمان قبل از مسابقات با روحیه ای خوب از همگروهی با برزیل و انگلیس استقبال کرد و بعد از باخت به انگلیس هم با وجود نمایش درخشان تیمش از مردم و هواداران فوتبال عذرخواهی کرد. با تمام این شرایط امروز منتظر تاریخ سازی و صعود نوجوانان کشورمان هستیم.

حریف امروز تیم ملی ما، نماینده قاره اقیانوسیه  است که برای دومین بار پس از سال ۲۰۱۷ در جام جهانی نوجوانان شرکت کرد. هرچند در آن دوره با ۳ باخت متوالی در گروه فرانسه، ژاپن و هندوراس آن هم با ۲ گل زده و ۱۳ گل خورده قعرنشین شد. البته چهار نایب قهرمانی در مسابقات قاره ای در کارنامه این تیم دیده می‌شود.

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک