جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ساعت ۱۰:۱۷
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان گرمه:

۴ قبضه سلاح غیرمجاز در گرمه کشف شد

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان گرمه گفت: چهار قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان گرمه کشف شد و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.
۴ قبضه سلاح غیرمجاز در گرمه کشف شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل محیط‌زیست خراسان شمالی عبدالرحمن زحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان گرمه اظهار کرد: طی رصد اطلاعاتی از سوی وزارت اطلاعات مبنی بر حمل و نگهداری و خریدوفروش سلاح غیرمجاز به‌منظور اقدام به شکار غیرمجاز و اعلام موضوع، در دستور کار فراجای شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور به‌موقع و مشارکت یگان حفاظت این اداره، پلیس اطلاعات و امنیت و نیز کلانتری درق، پس از کسب دستور قضایی، طی دو عملیات جداگانه بازرسی منزل و خودرو، چهار نفر از متخلفین بومی و غیربومی دارای سابقه محکومیت قدرت‌نمایی با سلاح، شکار و صید، خریدوفروش و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قبل از اقدام به شکار، شبانه در محل اختفای خود دستگیر شدند.

زحمتی افزود: از متخلفین تعداد یک قبضه سلاح  گلوله‌زنی ۳۰۸ غیرمجاز به همراه دوربین مربوطه، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی پنج تیر غیرمجاز، یک قبضه سلاح تک لول ساچمه زنی فاقد اعتبار جواز حمل، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی ۲۷۰ متعلق به مال غیر، یک دستگاه دوربین مسافت‌سنج، یک دستگاه دوربین شکاری، تعدادی فشنگ و یک دستگاه خودروی سواری تندر ال ۹۰ کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده، متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به سابقه‌دار بودن متخلفین، طی هماهنگی صورت‌گرفته با مقام قضایی، در بررسی اولیه تعدادی تصاویر و فیلم شکار غیرمجاز جانوران وحشی در گوشی تلفن همراه یکی از متخلفین مشاهده که جهت بازبینی توسط پلیس فتا ضبط شد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک