جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ساعت ۷:۱
مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی:

نقش دانش آموزان در دستیابی به اهداف انقلاب فراموش نمی‌شود

مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی گفت: دانش آموزان همیشه در این سال‌ها نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کردند و در به‌دست آوردن اهداف انقلاب اسلامی پیشرو بودند.
 نقش دانش آموزان در دستیابی به اهداف انقلاب فراموش نمی‌شود,

رمضان‌علی نادری، مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: روز ۱۳ آبان در ایران به علت واقعه کشتار جمعی از دانش آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت ظالم پهلوی در محوطه مدرسه روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ اعتراضات‌شان را علیه حکومت نشان دادند و ۵۶ نفر از دانش آموزان توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان همیشه نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کردند و در به‌دست آوردن اهداف انقلاب اسلامی پیشرو بودند.

مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی افزود: دانش آموزان شجاع با قیام خودشان به همه آموختند که برای حق از دست رفته خود باید با ستمگران جهانی بجنگند و با توجه به رشادت‌هایی که دانش آموزان انجام دادند سهم بسزایی علیه کفر جهانی داشتند.

نادری با بیان پیام روز ۱۳ آبان چه چیزی است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه‌ها، ایثارها، رشادت‌ها، فداکاری‌های دانش آموزان است.

این مسئول بیان کرد: این روز باشکوه بدین سبب نامیده شده که خاطرات فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاویدان بماند و درسی فراموش نشدنی برای همه دانش آموزان جهان باشد، که با ابرقدرت‌های چپاول گربه مبارزه بی‌امان در جهان پبردازند.

مسئول بسیج اساتید خراسان شمالی اظهار کرد: روز ۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که برضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خود را از چنگال مستکبران عالم بیرون بکشانند.

نادری در پاسخ به این سئوال که پیام روز ۱۳ آبان چیست، افزود: پیام روز ۱۳ آبان این است که تنها باید دربرابر پروردگار جهانیان مکتب توحید کرنش کرد و به نماز ایستاد و سرتسلیم دربرابر زورگویان عالم فرود نیاوریم.

وی گفت: همانطور که میدانید این روزها رژیم جعلی کودک کش اسرائیل علیه کودکان، نوجوانان، جوانان ومردم غزه  حملات ناجوانمردانه‌ای را آغاز کرده است  و توانایی حملات رو در رو با رزمندگان فلسطینی و جهادگران حماس را نداشته و با حملات هوایی و بمب‌های فسفری بر سر مردم مظلوم غزه می‌جنگد و این نهایت وحوش بودن رژیم جعلی کودک کش را می‌رساند.

نادری در پایان بیان کرد: ان شاالله به فضل خداوند متعال این رژیم کودک کش جعلی بزودی از گیتی محو خواهد شد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک