جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ساعت ۱۰:۲۹
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی:

۱۳ آبان همچون خورشیدی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: یکی از روزها و فرصت‌ها که همچون خورشیدی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد روز ۱۳ آبان است که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ما است.
۱۳ آبان همچون خورشیدی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد,

جواد اسماعیل‌زاده، رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفتگو با  عصر اترک با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام که در ایام زندگی شما، فرصت‌های مناسبی را خداوند در اختیارتان قرار می‌دهد، بکوشید از آن فرصت‌ها استفاده کنید، اظهارکردن: یکی از روزها و فرصت‌ها که همچون خورشیدی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد روز ۱۳ آبان است که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ما است.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳،  کشتارجمعی از دانش‌آموزان معترض به حکومت پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در تاریخ ما بیانگر خوی استکباری آمریکا و سران یهودی است که آن را اداره می‌کنند.

وی گفت: سال ۱۳۴۳ آنجا که بر اساس قانون کاپیتولاسیون اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر می‌گرفت بازخواست می‌شد، اما اگر یک آشپز آمریکایی شاه ایران را زیر می‌گرفت، هیچ‌کس حق اعتراض نداشت؛ امام (ره) نتوانست در مقابل چنین قانون شرم‌آور و ننگینی سکوت کند و به خروش آمد و در پی آن، شاه مخلوع، ایشان را به ترکیه تبعید کرد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در سال ۵۷ نیز رژیم دست‌نشانده آمریکا در ایران در پاسخ به اعتراض به حقدانش آموزان، آنها را به رگبار گلوله بست، اضافه کرد: با این کار سندی دیگر بر خوی شیطانی و غیرانسانی خود در تاریخ بجا گذاشت، سندی که در این روزها نیز با خون نوزادان، کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه فلسطین مُهر جدیدی خورده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی بیان کرد: سال ۵۷ آمریکا و ایادی آن نفهمیدند که خون این دانش‌آموزان مظلوم عاملی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تناور شدن نهال آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد:  امروز نیز رژیم جعلی اسرائیل و سران ظالم آن نمی‌فهمند که خون کودکان و زنان و مردان مظلوم فلسطین دریایی می‌شود که آن‌ها را در درون خود غرق خواهد کرد، ان‌شاءالله به‌زودی شاهد مصداق آیه شریفه: إِنَ ٱلبَٰطِلَ کَانَ زَهُوقٗا خواهیم بود.

 

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک