جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - ساعت ۲۲:۱۱
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها از سر استیصال است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها در روزهای اخیر از سر استیصال است؛ زیرا آن‌ها حتی تصور نمی‌کرد که از رزمندگان مقاومت، چنین شکستی را متحمل شود.
رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها از سر استیصال است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از گرمه، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و ۵۸ شهید شهرستان گرمه و دو شهید جاویدالاثر این شهرستان که در محل مسجد جامع گرمه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با اعتماد به وعده نصرت الهی در زمان جنگ تحمیلی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

وی ادامه داد: شهدا راهنما و چراغ راه آینده همه ما هستند تا در مسیر درست ارزش‌ها گام برداریم و راه را گم نکنیم.

 

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنی دشمنان امروز، بیش‌ازپیش افزایش‌یافته؛ چرا که آنان نزدیک‌شدن ملت ایران را به فتح قله‌های موفقیت و بالندگی می‌بینند.

 

وی با بیان اینکه رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها در روزهای اخیر از سر استیصال است، افزود: رژیم صهیونیستی حتی تصور نمی‌کرد که از رزمندگان مقاومت، چنین شکستی را متحمل شود.

 

سردار جوانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همواره در کنار مظلومین عالم قرار گرفته و این امر الهی است که در جبههٔ مقابله با ظلم نقش‌آفرینی کنیم.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک