جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۴:۱۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان:

باید بر دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها فائق آییم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان گفت: در عرصه‌های مختلف با دشمنی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان روبه‌رو می‌شویم و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت خوب بتوانیم بر همه نقشه‌های دشمن فائق آییم.
باید بر دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها فائق آییم,

وحید قویدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک به مناسبت هفته دفاع مقدس از مصادیق و جلوه‌های مجاهدان فی‌سبیل‌الله در ایام دفاع مقدس به اخلاص، ولایت‌مداری، روحیه شهادت‌طلبی و غیرت و شجاعت اشاره کرد و افزود: همه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمان امام رحمت‌الله علیه پا به عرصه نبرد گذاشتند و در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند.
 

وی گفت: در دوران دفاع مقدس عرصه‌های مختلفی وجود داشت به‌خصوص عرصه جنگ سخت ولی امروز نبرد دشمن و دشمنی دشمن با مردم همچنان ادامه‌دار است و این دشمنی عرصه‌های زیادی پیدا کرده است.

قویدل گفت: در دوران دفاع مقدس جبهه دشمن مشخص بود؛ جنگ سخت و نظامی بود؛ ولی در دوران فعلی جنگ به‌صورت جنگ ترکیبی دنبال می‌شود، دشمن همچنان افکار و عقاید جوانان را در مورد هجمه خود قرار داده و به سمت جوانان هجوم برده است.

وی افزود: این جنگ خیلی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است که ما باید بتوانیم در این جنگ، هم در نبرد با دشمنان موفق و پیروز باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز بر اقتدار و عظمت خود افزوده و ان‌شاءالله بتوانیم با تمام توان مطیع امر ولی‌فقیه باشیم تا بر دشمنی دشمنان چیره و بتوانیم همچنان که در دوران دفاع مقدس اجازه تجاوز و تعرض به دشمن را ندادیم و یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن قرار نگرفت در این دوران هم بتوانیم با رهبری مقام معظم رهبری بر دشمن پیروز شویم.

قویدل واگرایی اقوام و مذاهب را از برنامه‌های دشمن خواند و افزود: ما باید با وحدت و انسجامی که بین اقوام مختلف شیعه و سنی، کرد، لر، ترک و فارس هست با وحدت و یکپارچگی در همه عرصه‌های در کنار یکدیگر قرار بگیریم و دشمن را نسبت به ایجاد تفرقه در بین اقوام و  مذاهب مختلف مأیوس و ناامید کنیم.

قویدل  به برنامه دشمن برای کم‌رونق بودن انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: ما باید بتوانیم با ایجاد وحدت و یکدلی و همچنین شور و نشاط انقلابی مردم را در عرصه سیاسی فعال نگه داریم تا پای صندوق‌های رأی با تمام مشارکت حضور داشته باشند که اگر در این زمینه دشمن مأیوس و ناامید شود قطعاً ما پیروزی‌های خیلی خوبی را در عرصه‌های سیاسی و نظامی و دیگر عرصه‌ها خواهیم داشت.

قویدل با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی و قطعاً از دشمنی خودش دست برنمی‌دارد، بیان کرد: ما در عرصه‌های مختلف که نشان‌دهنده اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با دشمنی‌های دشمن مواجه خواهیم شد و با کارشکنی‌هایی که دشمنان اسلام دارند روبه‌رو می‌شویم و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت خوب بتوانیم بر همه نقشه‌های دشمن فائق بیاییم و روزبه‌روز به اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

انتهای خبر/صدیقی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک