یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - ساعت ۱۳:۲۸
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

محرومیت‌زدایی از مأموریت های اصلی سپاه است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی سپاه پاسداران پس از دفاع و امنیت، محرومیت‌زدایی است، عنوان کرد: سپاه به عنوان خدمتگزار مردم در تمام عرصه‌ها به یاری ملت می‌شتابد.
محرومیت‌زدایی از مأموریت های اصلی سپاه است,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+مجید الهی راد+کمیته امداد+سپاه+کمک مومنانه

به گزارش عصراترک، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در رزمایش کمک مومنانه پس از تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در این هفته رشادت، ایثار، اقتدار و عزت ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: کمک‌های مومنانه اقدام کوچکی است که توسط نهادهای انقلابی و خدمت‌رسان برای کمک به مردم نیازمند می‌باشد.

فرجی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی سپاه پاسداران پس از دفاع و امنیت، محرومیت‌زدایی است، عنوان کرد: سپاه به عنوان خدمتگزار مردم در تمام عرصه‌ها به یاری ملت می‌شتابد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولین و نظام کمک به معیشت مردم است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) گفت: سه قرارگاه پهنه عملیات جهادی، توسط بسیج سازندگی استان در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین راه‌اندازی شده تا با بکارگیری از تجهیزات در عملیات‌های آب‌رسانی و راه‌سازی به خدمت مردم بیاید.

احداث یک هزار و 600 واحد مسکن محرومان

مجید الهی‌راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکن محرومان استان شروع شده که ۸۰۰ واحد آن با حمایت سپاه جوادالائمه(ع) تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

وی افزود: ۸۰۰ واحد دیگر نیز تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

الهی‌راد پس از اشاره به حمایت سپاه استان در زمینه اشتغال محرومان، عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا کمیته امداد خراسان شمالی به همراه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برای دانش‌آموزان نیازمند درسنامه‌هایی تهیه کرد.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی فکری، فرهنگی و اجتماعی خانواده‌ها و جلوگیری از انتقال فقر به نسل‌های آینده موضوع بسیار مهمی است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال ۱۲ نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری کسب کردند و ۱۱۸ نفر در دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند.

وی با اشاره به تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد، افزود: تاکنون تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین این دانش‌آموزان توضیع شد و باقیمانده آن نیز در آینده اهدا می‌شود .

انتهای خبر/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک