یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ساعت ۱۰:۲۷
استاندار خراسان شمالی:

شهرداری بجنورد در ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس همکاری کند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر برای تقویت زیرساخت باغ‌موزه دفاع مقدس بجنورد، گفت: این نهادها برای ساخت باغ‌موزه همکاری کنند.
شهرداری بجنورد در ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس همکاری کند,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+باغ موزه

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: موضوع پشتیبانی خانواده‌ها در زمان جنگ تحمیلی نقش اساسی داشت لذا تجلیل از این خانواده‌ها باید با عزت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به نقش مهم مدیریت در زمان جنگ، گفت: مدیریت درست همراه با مشارکت مردمی رقم می‌خورد و نمونه این مدیریت در دفاع مقدس بسیار بارز و آشکار بود؛ بنابراین در بخش تجلیل و برگزاری یادبودها نباید شتاب زده عمل کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیته‌های هشت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، افزود: با فعال‌تر شدن این کمیته‌ها در حوزه حفظ آثار و برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس خلاقیت بیشتری اعمال شود.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: نقش کلیدی شهرداری و شورای شهر در خصوص تقویت زیر ساخت باغ موزه دفاع مقدس و سایر موضوعات نباید نادیده گرفته شود لذا این نهادها کمک کننده باشند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: رزمندگان فراموش نشده‌اند و در موضوعات مختلف استان هم می‌توان از توانایی آنان بهره مند شد.

وی تداوم انقلاب را مدیون حضور مردم و زنده نگهداشتن ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: نباید چنین موضوعات با ارزشی مورد اهمال و کوتاهی قرار گیرد.

حسین‌نژاد در پایان به حضور نیروهای ارزشی در مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: این حضور، عظمت جهان شیعه را به رخ می‌کشد لذا رسانه‌های معاند قصد تفرقه افکنی دارند اما هرگز این اتحاد و انسجام از بین نخواهد رفت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک