یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۰:۱۲
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خبر داد:

ثبت‌نام در فرآیند انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه‌ ملی

سازمان توسعه تجارت طی اطلاعیه فراخوان، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
ثبت‌نام در فرآیند انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه‌ ملی,خراسان شمالی+بجنورد+صادرکنندگان ممتاز+حسین حاجی بگلو

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حسین حاجی‌بگلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت، در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می‌باشد.

وی افزود: براساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه (https://www.tpo.ir)، شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ انجام خواهد گرفت.

حاجی‌بگلو از علاقمندان درخواست کرد از تاریخ 6 شهریور 1402 تا 12 شهریور 1402 ضمن ثبت‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه جامع تجارت(https://www.ntsw.ir)، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند.  

به گفته مدیر کل صمت خراسان شمالی ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد شد و دریافت خود‌اظهاری گروه خدمات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است تاریخ ذکر شده غیرقابل تمدید بوده و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک