یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۲۰:۳۹
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

نرخ مشارکت اقتصادی خراسان شمالی از کشور پیشی گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی  گفت: مهار تورم و رشد تولید در دولت سیزدهم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استان تحقق یافت؛ به طوری که در بهار امسال مشارکت اقتصادی خراسان شمالی 45/2 درصد اعلام شد این در حالی بود که مشارکت اقتصادی در کشور 14/2 درصد اعلام شد.
نرخ مشارکت اقتصادی خراسان شمالی از کشور پیشی گرفت ,خراسان شمالی+بجنورد+ناصر فخرموحدی+نرخ مشارکت اقتصادی

فبه گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح سردخانه دومداره نارین بلقیس اسفراین گفت: مهار تورم و رشد تولید در دولت سیزدهم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استان تحقق یافت؛ به طوری که در بهار امسال مشارکت اقتصادی خراسان شمالی 45/2 درصد اعلام شد این در حالی بود که مشارکت اقتصادی در کشور 14/2 درصد اعلام شد.

وی به آمار پایین نرخ بیکاری خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: نرخ بیکاری استان سال گذشته هفت درصد و در کشور ۸/۲ درصد بود.

فخرموحدی با بیان اینکه بخش کشاورزی یک سوم توسعه استان را شامل می‌شود، اظهار داشت: بخش کشاورزی به دلیل نقش‌آفرینی در حوزه‌های توسعه، اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی حائز اهمیت است.

وی توسعه صنعتی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری تاناهای صنعت یک ارکان مهم در توسعه صنعتی است که در خراسان شمالی به خوبی برگزار شده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از فعال شدن ۶۶ واحد تولیدی راکد در این دولت خبر داد و عنوان کرد: سهم سال گذشته استان از فعال شدن واحدهای تولیدی راکد، ۴۱ واحد بود.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت، امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نشان از همدلی و همراهی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک