یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۲۲:۵۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

کمک مالی کمیته امداد خراسان شمالی به ۱۳۶۱ بیمار صعب‌العلاج

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد به ۱۳۶۱ مددجوی بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمک‌های مالی و درمانی اعطا می‌کند.
کمک مالی کمیته امداد خراسان شمالی به ۱۳۶۱ بیمار صعب‌العلاج,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+کمیته امداد+بیماران صعب العلاج

به گزارش عصراترک ، مجید الهی‌راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، اظهار داشت: این نهاد در ۴ ماهه نخست امسال ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در خراسان شمالی پرداخت کرده است.

وی افزود: کمیته امداد خراسان شمالی از یک هزار و ۳۶۱ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان حمایت می‌کند.  

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تشریح این کمک‌ها، ادامه داد: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه ۵ میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

الهی‌راد تصریح کرد: ۶۲۳ بیمار خاص و صعب‌العلاج زمین‌گیر نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند. تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: هزینه‌های بالای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیران است و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق #۰۵۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک