یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۳:۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مبلغان بر اساس زیست بوم خود برنامه تبلیغی داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مبلغان خود دارای فکر و دغدغه هستند و باید بر اساس زیست بوم خود برنامه تبلیغی داشته باشند.
مبلغان بر اساس زیست بوم خود برنامه تبلیغی داشته باشند,خراسان شمالی+بجنورد+حمید رفیعی+همایش راهبران تبیین+مبلغ

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی در همایش راهبران تبیین که در امامزاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: مبلغان خراسان شمالی خود دارای فکر و دغدغه هستند و باید بر اساس زیست بوم خود برنامه بچینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: موانع زیرساختی و تجهیزاتی باعث شده استان در برخی مسائل عقب ماندگی داشته باشد اما ۳ هزار شهید این منطقه نشان از ولایت مداری این مردم دارد.

وی با اشاره به موضوع حکمرانی مردمی، افزود: احیای این موضوع را بسیار جدی گرفته‌ایم و معتقدیم اتصال گروه‌های مردمی به ادارات دولتی اشتباه است.

رفیعی با اشاره به ظرفیت‌های استانی، گفت: ما ۵۰ درصد سکنه روستایی داریم که یک فرصت بزرگ است و نباید اجازه داد هجرت از روستا به شهر اتفاق بیفتد و مبلغان باید به هویت زندگی روستایی توجه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این هجرت‌ها باعث شده اکنون ۲۶ نقطه حاشیه نشین داشته باشیم و هزینه‌های هنگفتی را به بار می‌آورد.

وی افزود: فعالیت با اقتضائات استانی به شرطی رقم خواهد خورد که نیروهای بومی پای کار بیایند.

رفیعی در پایان از توجه تبلیغات اسلامی به موضوع جوانان و بانوان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های خوبی برای خانواده‌ها، آموزش و پرورش و… داریم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک