سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه خراسان شمالی؛

تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه شهرستان فاروج در جشنواره مالک‌اشتر

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هفتمین جشنواره مالک‌اشتر شهرستان فاروج با تقدیر از 18 رده برتر بسیج و سپاه برگزار شد.
تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه شهرستان فاروج در جشنواره مالک‌اشتر ,

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج گفت: در هفتمین جشنواره مالک‌اشتر شهرستان فاروج از  ۱۸ رده که به‌عنوان الگو و شاخص بهترین عملکرد را در ارزیابی‌های انجام شده کسب کرده بوند تقدیر شد.

وی افزود: سایر رده‌های بسیج نیز با تلاش و کوششی که دارند قطعاً در آینده موفق خواهند شد و بتوانند بیش‌ازپیش در مأموریت‌های بسیج به مردم خدمت‌رسانی کنند.

فرجی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره مالک‌اشتر ضمن ارزیابی عملکرد رده‌ها، الگو و شاخص قراردادن رده‌های موفق‌تر است تا ان‌شاءالله سایر رده‌های بسیج و سپاه  با الگوبرداری از رده‌های موفق‌تر بتوانند در جهت اجرای مأموریت‌های بسیج در شهرستان موفق باشند.

هفتمین جشنواره مالک‌اشتر شهرستان فاروج صبح امروز با حضور بسیجیان، مسئولین شهرستان و فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در سالن ۹ دی شهر فاروج برگزار شد.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک